onsdag 12. september 2012

Et lite stykke Norge..

Jeg elsker beliggenheten til butikken min... Langestrand her i Larvik er rett og slett nydelig! Alle burde ta seg en liten rusletur rundt i nabolaget her bare for å nyte sjarmen av et lite stykke Norge.
Rett over gata for meg ligger Ole Petters Salong, som har vært her i all evighet, der finner du en utrolig hyggelig kar med en stor, meget velstelt bart, en trønder verdig.

Vegg i vegg med min butikk ligger, som mange av dere vet, Live, Laugh, Love systue, hver Mandag kveld er d fullt kaffeslabras med skravling, symaskiner og strikkepinner som går om hverandre. Vi kosær vårs på Langestrand! ;D

Jeg håper at fremtiden vår her er lys, at selvom vi ligger litt på utsiden av byen, så har nettopp DU lyst til å finne veien hit til oss her på Langestrand (eller LongBeach, som min venninne og jeg stadig spøker med) Vi gleder oss til høst og vinterstemning i gata her, og julegrana tennes rett på utsiden her... Det MÅ jo bli bra!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar