søndag 2. september 2012

I dag har jeg drukket te fra min nydelige kopp fra Bjørg Thorhallsdottir, og i teen hadde jeg nydelig honning fra Nicolas Vahè! En perfekt start på dagen... Ved siden av meg på trappa, satt min ennå nydeligere 1,5 år gamle sønn og latet som han drakk kaffe ;)

Koppen har jeg selv fått av en GOD venninne, men du finner både den, og honningen, enten på nettbutikken www.jentehimmelen.no, eller i Jentehimmelens butikk i Larvik.

På koppen står det " Så fantastisk å få lov til å reise denne merkelige, morsomme, triste, glade, rare, underfundige reisen igjennom livet med deg" Er det ikke herlig?? En kjempefin gave til nettopp en god venninne, kjæresten, en snill mamma eller svigermor, eller hvem nå enn du føler for å gi den til!



Reisen med deg kopp - 290.- http://www.jentehimmelen.no/shop/product/reisen-krus-bjorg-thorhallsdottir
Honning fra Nicolas Vahè - 250 gr, 65,- http://www.jentehimmelen.no/shop/product/honning-sitron-250g


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar