tirsdag 28. august 2012

Deilige høsten...

Her i butikken er stearinlysene tent og det lukter nytraktet kaffe... Mmmmm! Kom gjerne en tur inn fra duskregnet og få en kopp rykende varm kaffe :)

På Lørdag var jeg, og Bente som driver systua vegg-i-vegg med Jentehimmelens butikk, på gave- og interiørmessen på Lillestrøm... Herlig, herlig, herlig!!
Med meg i sekken hjem, har jeg to nye leverandører, som jeg gleder meg til å dele med dere, og jeg gleder meg som en liten unge til å få inn alle de flotte varene som skal gjøre høsten og vinteren heeelt topp! ;D

Spesielt gleder jeg meg til å vise frem en ny smykkeleverandør med mening! WinWin er en serie med produkter som kommer fra organisasjonen 4Africa( http://www.4africa.no/ ) 
De jobber for å bedre hverdagen til fattige kvinner i Uganda.
Kvinnene læres opp i et håndverk, og skaper nydelige smykker og klær som du blir glad av å bære, samtidig som du gir noen andre et levebrød. Smykkene er blant annet laget av resirkulert papir, og er alle unike på hver sin måte. Herlig, med andre ord!

Håper alle sammen har en nydelig dag, tross regn og vind... Det er bare å finne frem raggsokkene og en deilig tekopp! Og har du mest lyst til å holde deg innendørs, kan du alltids besøke Jentehimmelen på nett her; www.jentehimmelen.no Velkommen! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar