torsdag 30. august 2012

Nye tider i himmelen...

September er rett rundt hjørnet, og for dere som har vært innom butikken min i Larvik, vet dere at jeg kun har hatt åpent 3 dager i uka...(sånn blir det når man ikke får barnehageplass til minstemann når man helst skulle hatt det!)
Meeeeeeen... Nå i August har han begynt i bhg, og det betyr også at jeg 
UTVIDER ÅPNINGSTIDENE FRA SEPTEMBER! Håper dere blir glade for det, og at flere får muligheten til å stikke innom! :)
 
Mandag vil fortsatt være stengt, men så blir det som følger;
 
*MANDAG - STENGT
 
TIRSDAG 10-15
ONSDAG  10-15
TORSDAG 10-15
FREDAG   10-15
 
LØRDAG   10-14
 
 
 
Jeg har valgt å stenge klokken 15, slik at jeg har litt igjen av dagen til de tre fine gutta mine (to små, og en stor)
 
Men HUSK, nettbutikken er åpen 24/7, og dersom det skulle være noe du trenger fra butikken utenom åpningstid, som er litt krise, så ta kontakt.. Det fikser vi om jeg har mulighet :)
 
Håper jeg ser dere!
 
Hilsen Jannicke i himmel'n!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar